Retourneren

Een technisch defect binnen de door de Dealstunter gestelde garantietermijn en voorwaarden, juist besteld en verkeerd geleverd, beschadigde producten/verpakking, DOA (death on arrival) zijn allemaal redenen voor de aanvraag van een RMA procedure. Wenst u gebruik te maken van deze procedure dan raden wij u aan om onderstaande bepalingen goed door te lezen en in acht te nemen ter bevordering van een spoedige afhandeling.

RMA formulier invullen.
Defecte producten, omruil, reparatie kan alleen geschieden na invulling van ons RMA-formulier. Alleen volledig ingevulde formulieren zullen in behandeling worden genomen.
Wilt u een product retourneren, doorloop dan de volgende stappen:

  • Ga naar uw account (Let op:   Heb je deze website gebruikt als gast? Maak dan een account aan om gebruik te maken van het retourneren. Of neem contact op met [email protected])
  • Bekijk de betreffende bestelling en klik in deze bestelling op restitutie voor het product dat u wilt retourneren.
  • Vul het formulier in. We nemen het hierna in behandeling.

2. Hoe nu verder?
Na uw aanvraag ontvangt u van ons een bevestiging dat uw aanvraag succesvol is ingediend, wij nemen uw aanvraag in behandeling en zullen er naar streven om u binnen 1 werkdag te berichten. U krijgt van ons status updates over uw aanvraag via de mail en kunt het ook in uw account volgen. Als de aanvraag is goedgekeurd ontvangt u van ons informatie hoe u de RMA kunt

3. Retourneren product.
Bij de retourzending van het product dient u een kopie van de aankoopfactuur mee te zenden. Vermeldt tevens het RMA-nummer en het retouradres duidelijk op de doos. De producten dienen compleet, in originele verpakking inclusief handleidingen, diskettes en kabels te worden aangeleverd. Retournering dient te geschieden binnen 10 dagen na afgifte van het RMA nummer.

Overige bepalingen:
De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor ieders eigen rekening als blijkt dat het aangeboden product niet defect is of dat het defect het gevolg is van ondeskundig dan wel onzorgvuldig gebruik. In dit geval zijn wij genoodzaakt om verzendkosten alsmede onderzoekskosten in rekening te brengen. Het product zal in dit geval aan u worden geretourneerd.

Als u een product wilt retourneren vanwege uw retourrecht dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening, na ontvangst van de producten zullen we deze controleren op eventuele fysieke schades/ gebreken en of alles compleet is geretourneerd. Wanneer er geen schades en/of gebreken zijn en het product in originele staat is geretourneerd, zullen we u een credit sturen, vervangend product of een kortingscode geven als u dat wenst.

Indien u vragen heeft over de RMA-procedure dan kunt u deze mailen naar [email protected]