Dutch Dutch
Dealstunter Computer Supplies Veilig betalen Dealstunter is Qshops gecertificeerd
0
Totaal € 0,00






Privacy Policy DEALstunter


Dealstunter VOF,  is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Contactgegevens:
Dealstunter VOF
www.dealstunter.nnl
J. Nooitgedagtstraat 25
8651BL IJlst
0683170447
KVK 64589218 te Leeuwarden
BTW nummer: NL855733081B01
Ondernemersvorm: VOF

1. Persoonsgegevens die wij verwerken
Dealstunter VOF verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaam
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- IP-adres
- Bankrekeningnummer

2. Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@deasltunter.nl, dan verwijderen wij deze informatie.

3. Doelen bij verzamelen van gegevens
Dealstunter VOF verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Het afhandelen van jouw betaling
- Crediteren van betalingen bij retourneren van goederen
- Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
- Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- Je de mogelijkheid te bieden een account aan te maken
- Om goederen en diensten bij je af te leveren
- Dealstunter VOF analyseert jouw gedrag op de website om daarmee de website te verbeteren en het aanbod van producten en diensten af te stemmen op jouw voorkeuren.
- Dealstunter VOF verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze belastingaangifte.

4. Geautomatiseerde besluitvorming
Dealstunter VOF neemt [wel / niet] op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Dealstunter VOF) tussen zit. Dealstunter VOF gebruikt de volgende computerprogramma's of -systemen:
MultiFactor, dit systeem controleert of een klant in aanmerking komt voor de achteraf betaalmethode, indien de klant hier niet voor in aanmerking komt zal de bestelling niet worden doorgevoerd.

5. Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
Dealstunter VOF bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende van persoonsgegevens:
 
1.      Klanten-accounts bewaren wij 7 jaar
2.      Gegevens voor reparatie (RMA) bewaren wij 7 jaar
3.      Gegevens voor het versturen van nieuwsbrieven max. 5 jaar of tot verwijderverzoek
4.      Factuur-, betaal- en bestelgegevens bewaren wij 7 jaar (Verplichting Belastigingdienst)

6. Delen van persoonsgegevens met derden
Dealstunter VOF deelt jouw persoonsgegevens met verschillende derden als dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van de overeenkomst en om te voldoen aan een eventuele wettelijke verplichting. Met bedrijven die je gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens. Dealstunter VOF blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen. Daarnaast verstrekt Dealstunter VOF jouw persoonsgegevens aan andere derden. Dit doen wij alleen met jouw nadrukkelijke toestemming.


  Categorie Doel
Myparcel NAW-Gegevens Verzenden van door de klant bestelde producten
Wave-Distributie NAW-Gegevens Leverancier die bestellingen rechtstreeks bij de klant levert

7. Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
Dealstunter VOF  gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.

8. Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Dealstunter VOF en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@dealstunter.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek . Dealstunter VOF wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons 

9. Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Dealstunter VOF neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@dealstunter.nl
 
10. Aanpassen privacybeleid
Wij behouden ons het recht voor ons privacybeleid aan te passen. Wijzigingen zullen op deze website worden gepubliceerd.


Klachten regeling


Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt, zolang het binnen de garantie termijn valt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.


RMA - Retourprocedure


Een technisch defect binnen de door de Dealstunter gestelde garantietermijn en voorwaarden, juist besteld en verkeerd geleverd, beschadigde producten/verpakking, DOA (death on arrival) zijn allemaal redenen voor de aanvraag van een RMA procedure. Wenst u gebruik te maken van deze procedure dan raden wij u aan om onderstaande bepalingen goed door te lezen en in acht te nemen ter bevordering van een spoedige afhandeling.

1. RMA formulier invullen.
Defecte producten, omruil, reparatie kan alleen geschieden na invulling van ons RMA-formulier. Alleen volledig ingevulde formulieren zullen in behandeling worden genomen.

2. Wacht op ons antwoord per e-mail.
Wij nemen uw aanvraag in behandeling en zullen er naar streven om u binnen 1 werkdag te berichten. Indien de fabrikant zelf voor de RMA afhandeling staat, krijgt u in onze e-mail contact informatie van de fabrikant. Indien uw RMA via ons verloopt, ontvangt u een RMA-nummer van ons. Met dit nummer kunt u het product terugsturen.

3. Retourneren product.
Bij de retourzending van het product dient u een kopie van de aankoopfaktuur en een kopie van het RMA formulier mee te zenden. Vermeldt tevens het RMA-nummer en het retouradres duidelijk op de doos. De producten dienen compleet, in originele verpakking inclusief handleidingen, diskettes en kabels te worden aangeleverd. Retournering dient te geschieden binnen 10 dagen na afgifte van het RMA nummer.


Overige bepalingen:
De verzendkosten voor retourzendingen zijn voor ieders eigen rekening tenzij blijkt dat het aangeboden product niet defect is of dat het defect het gevolg is van ondeskundig dan wel onzorgvuldig gebruik. In dit geval zijn wij genoodzaakt om verzendkosten alsmede onderzoekskosten in rekening te brengen. Het product zal in dit geval aan u worden geretourneerd onder rembours.
Indien u vragen heeft over de RMA-procedure dan kunt u deze mailen naar info@dealstunter.nl

Klik hier om het RMA formulier in te vullen


Herroepingsrecht


Bij producten;
1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.

Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.

Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
5. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
6. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.


Garantie


De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst,de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.


Verzendingen


1)Verzendkosten
De standaard verzendkosten voor pakketten die wij berekenen zijn €4,95 dit zijn de kosten voor verzending via PostNL.

De standaard verzendkosten voor pakketten naar Belgie die wij berekenen zijn €7,95 dit zijn de kosten voor verzending via PostNL.

Verzendkosten voor brievenbus pakket is €3,95.

2)Verzendservice
Wij verzenden al onze producten via PostNL Na een bestelling en betaling,verzenden wij uw bestelling waarna u email ontvangt waarmee u uw precies kunt zien waar het pakket zich bevind.
Dit geldt alleen voor pakketpost, als de consument kiest voor briefpost dan is de bestelling niet te volgen, brief post is ten aller tijden voor het volledige risico van de consument

3)Levertijden
De pakketten worden in de meeste gevallen binnen 1 tot 2 werkdagen voor verzendingen binnen Nederland, Verzendingen voor Belgie duren gemiddeld 2 to 5 werkdagen * . U kunt de status van het pakje volgen via "Track & Trace".
* Invloeden van buitenaf, zoals slecht weer, druk verkeer en calamiteiten kunnen het schema in de war brengen. Daarom geven wij geen bezorggaranties.

Tussen 12.00 en 18.00 uur zal het pakket worden bezorgt, Als u niet thuis bent zal PostNL, indien mogelijk, bij buren afleveren.Als dit niet mogelijk is zal PostNL een tweede bezorgpoging doen. Mocht het de tweede keer ook niet afgeleverd kunnen worden, dan gaat uw pakket naar het dichtstbijzijnde postagentschap, waar u het tot 3 weken na bezorging kunt afhalen. U kunt uw bestelling afhalen op een door u gekozen tijdstip. Haalt u uw bestelling niet af, dan zal het automatisch retour worden gezonden naar ons.




Betaalmogelijkheden


Dealstunter.nl bied een groot aantal betaalmogelijkheden:


* Overschrijven
* Ideal
* Sofort Banking
* Bancontact
* Paypal (Extra kosten 3,5% van totaalbedrag.)
* Maestro (Extra kosten 2,5% van totaalbedrag.)
* MasterCard (Extra kosten 2,5% van totaalbedrag.)
* Visa (Extra kosten 2,5% van totaalbedrag.)

































INFORMATIE


privacyverklaring
Klantenservice
FAQ
Dealstunter Blog Blog
Disclaimer
RMA
Contact

MIJN ACCOUNT


Aanpassen account
Mijn orders

VOLG ONS



NIEUWSBRIEF

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle nieuws en aanbiedingen
© dealstunter